Du och jag och sommaren

Efter att solen sken så fint nere på skolan igår, och de två lediga dagarna vi hade hemma i huvudstaden, så har jag fått någon slags sommardille. Kan den komma nu?! Särskilt ljumma sommarkvällar, inga mygg, en chipsskål och ett glas cola, mysig sommarmusik. Och bara njuta. Vad sägs? Inte så tokigt om du frågar mig... Men nu ska jag njuta i nuet istället, känns vettigt. Första skoldagen sen vi började efter jullovet och den flöt på fint. Jag gick upp och åt frukost för en gångs skull, vilket betyder att jag lämnade sängen så okristligt tidigt som kvart över sju. PRIK och notläsning, gehör på kören och masterclass med allas vår Mogge. Jag och Kim har haft ett litet utbyte av musik också så nu finns det mycket bra att lyssna på ett tag framöver.

Nu ska jag sticka över och jobba, äntligen sova! Gymmet klockan sex imorgon, woho! Frid!

2010-02-10 | 00:44:24 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback