Bump, bump, bump

Idag trillade jag på min stackars rumpa ute på promenaden, illa! Jag bara gnäller lite, det är ingen fara, men den är lite öm. Det blir nog ett litet blåmärke minsann. Hoppas på ett stort så fler kan tycka synd om stackars mig...

Idag har vi en så kallad "gul dag" vilket betyder inga lektioner. Och ändå är jag uppe klockan sex, hur bra? Jag ska öva så mycket som jag orkar idag och sen ta en välbehövlig ledig dag imorgon. Skööönt! Det blir eventuellt bullbak och annat mys. Om solen vill titta fram igen, det ser ut att bli den är enda molniga dagen under den här veckan, så drar jag och Malin på oss tjockkläderna och har picknick.

Nu vankas det teori! Oj, så skoj...

2010-02-19 | 09:15:35 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback