Broken strings

Min tanke om att lägga mig tidigt igårkväll gick inte i riktigt i hamn. Snarare tvärtom. Klockan nio blev det Ondskan och häng. Såg en himla konstig serie med Kim, Nippletuck. På ettan såklart. Som vilken vanlig serie som helst egentligen, plastikkirurger och deras liv typ om man ska sammanfatta riktigt kort. Drama i alla fall. Imorse var vi uppe klockan sex igen och körde ett något tyngre pass i gymmet. Inte tyngre för att jag sprang snabbare eller lyfte tyngre, tyngre på grund av de onda musklerna från gårdagen. Det är dock skönt att veta att kroppen tar lite stryk när man håller på. Oj vad det är skönt att stretcha förresten. Det ska jag börja göra lite mer minsann!

Dagens enda lektion, teori, har blivit inställd vilket har lämnat hela dagen öppen. Egentligen så ska vi repa på gospel men vi har tyvärr bara en pianist och dessutom inga nya låtar att köra så jag tror att vi skippar det. Övningsdag för mig alltså! Så jag klarar av skitlåten jag har valt till Gemensam imorgon...

Minns ni att jag skrev om korvpasta á la Kim och Amanda under turnén förra veckan. Tänkte bara lägga upp en bild på härligheten. Lägg dock märke till att Kims portion ser lite suspekt ut på något vis...



2010-02-11 | 11:29:16 | Dagliga | 3 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Antonia

Hans portion ser riktigt suspekt ut :P

2010-02-11 // 11:58:19
» Antonia

eller kanske hennes portion, I don't know for sure xD

2010-02-11 // 11:58:54
» Amanda

HAN är helt rätt ;)

2010-02-11 // 17:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback