Ambitions

Igår tränade vi till mycket shyssta Donkeyboy. Jag minns att jag blev lite full i skratt när det gjordes reklam för skivan på spotten. Lite roligt artistnamn men åh så bra musik! Mysig på något vis. Nu sitter jag och peppar med låten Ambitions för att strax dra iväg till skolan och öva. Söndag betyder även städa rummet så någon gång under dagen ska dammsugaren fram. Tjusigt!

Gårdagen blev en skön dag. Dock blev det inte mycket vettigt gjort även fast man själv tycker att man gör någonting hela tiden. Om man sen ska summera dagen på kvällen så minns man egentligen inte vad man gjorde. Men det är så det ska vara på helgerna när man har fullt upp annars. Men som sagt, det blev en repa i gymmet innan mys i soffan framför melodifestivalen. Ganska dåliga bidrag som vanligt. Var har kvalitén tagit vägen? De som var ganska bra var i alla fall Alcazar och Darin. Darin kanskr inte är bäst själv men låten i sig var väldigt bra tycker jag. När den var slut vid halv tio gick jag, Malin, Martin och Kim och bastade. Hur skönt som helst! Sen blev det lite mer soffmys med glass som avsvalkning. En bra lördag over all. Och nu ska jag ha en bra söndag! Ni med I hope.

2010-02-21 | 14:01:38 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback