Äggdag

Ikväll bjuds det, som alltid på onsdagar här i Mellis, på ägg till kvällsfikat. Sånt gillar vi starkt! På tal om att bjuda så bjöd sötnosarna Hägg och Malin på semlor igårkväll. Lagom med grädde, lagom med mandelmassa och supermumsiga. Jag tror att jag mer och mer börjar komma fram till att vägen till mitt hjärta går via magen. Jag är ju tillsammans med en chokladgubbe. Och Malin ligger inte långt efter nu kan jag säga, eller Häggan för den delen...

Tack vare min sånglektion är ju nu pepp på att ta mig an sången igen. Efter lite tips och annat så vet jag nu hur jag ska gå tillväga. Efter ensembleledningen sätter jag igång. Curbing, här kommer jag!

2010-02-17 | 12:09:28 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback