Du vet väl om att du är värdefull

Åh, en sån helg jag har haft i Umeå. Själva resan kunde inte ha börjat bättre, att åka bil med Simon Persson som sällskap är ett riktigt trevligt sätt att färdas på. Den dryga timmen till Umeå flög fram, trots ett stopp vid flyplatsen för att hämta upp en syster. När jag kom fram till min mysiga gubbe så spatserade vi bort till Mariehem för att handla lite förnödenheter, typ Ben and Jerrys som jag inte har ätit på alldeles för länge. Det var himla härligt att få vara tillbaka i min karls famn. På lördagen sov vi länge, för att vara mig, vilket var väl behövligt och sen tog vi bussen till Ersboda. Umeås Länna, typ. Vi var på jakt efter någon fin matta och ett litet vardagsrumsbord till Johns rum som har blivit mer hembonat sen han köpte en liten tvåsitssoffa och en TV. Vi hittade två tjusiga mattor, dock får jakten på ett bra soffbord fortsätta. Igår klistrade vi ihop ett stiligt pepparkakashus och jag hann vara med och spela lite spel med tre trevliga damer från Johns klass innan det var dags för mig att bli upphämtad av herr Persson igen. Vi plockade även upp Siri som även hon var ett väldigt trevligt sällskap att ha med. När vi kom hem fikade vi lite snabbt, sen övade jag på några läxor innan vi hade glöggmys i femman med en Aladdinask som Simon köpt med sig. Norrland bjöd mig på en riktigt fin helg och det är jag väldigt tacksam över. Nu är jag laddad inför en ny vecka som hitills har börjat riktigt bra.

2010-12-06 | 13:46:30 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Johanna

Alltid fest att åka bil med Simon. Dels är det väldigt trevligt och sen är det ju alltid lika spännande och se om man kommer att överleva!

2010-12-07 // 15:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback