Yellow

Nedräkning, fem och en halv timmar kvar...

Jag och min karl kom för några minuter sen hem från en alldeles förträfflig middag hemma hos Sandra och Hampus i Handen. Vi for dit med sexbussen vilket betydde att vi anlände vid sjurycket och då stod minsann allt redan uppdukat och det doftade ljuvligt av vitlöksbröd. Det bjöds på pastasallad med bland annat feta, oliver, soltorkade tomater och pruiscitto (?), jag bara njöt. Vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord tills Hampus ville fortsätta pilla med sin dator som råkat ut för virus. Och som alltid när det gäller datorer och problem blir min man eld och lågor och kan inte hålla fingrarna borta så det blev männens göromål medan jag och Sandra satt kvar, drack vin och pratade. När datorn började samarbeta sattes det på en film, Grownups, och serverades cupcakes från Chokladhuset. Vilken film! Vi skrattade så vi tjöt allihopa, eller kanske mest John, och det är en film jag rekommenderar starkt! Eftersom min gubbe behövde fara hem och packa ihop det sista så blev det tåg och sen bussen hem efter filmens slut.

Jag börjar som alltid nu förtiden få svårt att hålla ögonlocken öppna så jag hoppar i säng medan gubben springer runt med det sista. Sen ska vi kramas till sömns.

2010-08-21 | 00:40:04 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback