Parfymer, dofter och sånt

Idag har John lekt mekaniker och fixat med sin lillebrors moppe för att de ska kunna sälja den någon gång. När vi satt i soffan och hade ätit klart räckte han fram sin handled och ville att jag skulle lukta på den. Ny parfym typ. Den luktade bensin. Då sträckte jag fram min och frågade om han kände vad den luktade. Jag har jobbat i fiskdisken hela dagen idag så ni kan ju gissa vad min handled (och även resten av mig) luktade. John gissade också rätt den sötnosen. Så vi kunde liksom vara skitiga och lukta mindre trevliga saker tillsammans. Det gillar vi!

Imorgon ska jag styra kosan mot fiendeland Solna. Helg betyder ju ledighet för min del vilket nu betyder mys med min fina pappa (och Karin) eftersom han är ledig. Först ska jag bara ta mig en liten sväng förbi Åhlens i city för att leta rätt på en ny almenacka. Snart bär det av till Mellis. Det börjar faktiskt ila i min mage när jag tänker på det, jag börjar längta så smått. Det kommer att bli ännu ett grymt år i de norrländska skogarna, det är jag säker på!


2010-08-07 | 00:25:58 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback