Om du aldrig provat hur kan du då vara säker

Denna dag började med ett kramkalas tillsammans med min gubbe. Sen kom pappas vänner över lagom till klockan elva och brunch och berättade att dom hade förlovat sig under veckan. En dag i kärlekens tecken så långt. Efter brunchen spreds vi ut över lägenheten, vissa för att kika på film, de vuxna samlades i köket medan jag och John hamnade i soffan. Han för att räkna matte och jag kikade på TV. Vi tog oss även en tripp tillbaka till city men denna gång för min skull. Min mor ringde och rapporterade om en tröja som jag sett i en tidning och som jag sen suktat efter. En väldigt fin stickad tröja med en blomma vid högra axeln, trekvartsärm och a-linjeformad. Och jättevarm! Nu längtar jag nästan till lite kyligare Mellanselskvällar då den kan få åka på...

Efter citysnabbisen och en tacomiddag for jag, John och syster med buss och tåg till Nynäs och nu ligger jag i mannens säng redo för sömnen. Klockan är inställd på 05:25. Och jag vill dö litegrann. Fast ändå inte då jag har bestämt date med Robin och Kristian imorgon efter jobbet. Jag hoppas att dagen kommer att gå fort.

2010-08-08 | 23:02:23 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback