Jag blev full och gick runt med stilett för din skull

John säger att han räknar mycket bättre hemma hos oss på Krokis än hemma hos sig. Sagt och gjort, de två senaste kvällarna har jag och familjen kikat på TV medan min man har räknat i soffhörnan. Eftersom jag är en tröttmössa så somnar jag när alla andra gått och lagt sig och sen väcker John mig när han vill åka hem. Igårkväll somnade jag medvetet eftersom jag skulle upp klockan fem idag. Jag vaknade till några gånger och klappade lite på min gubbe som hade det lite jobbigt med räkningen. Klockan två vaknade jag till och tittade upp på min väldigt irriterade gubbe. Dags att åka hem. Sov gott. Vi hörs imorgon. Jag blev lite ledsen över att jag skulle gå upp tre timmar senare. Inte okej!

Så för att pigga upp min fining idag så skickade jag ett sju sms långt "jag gillar dig-meddelande" på lunchen, pussade på honom och knådade hans onda matterygg efter jobbet och köpte ett paket snickarkorv och en påse tuttifrutti för att få låna hans hårddisk. Korv går alltid hem, speciellt Snickarkorv, hans favorit. Som tur var blev han glad. Uppdrag slutfört!

Nu ska jag borsta tänderna och sen sätta mig på cykeln för att susa hem till honom. Bara två nätter till tillsammans, sen blir det på helgerna. Som jag ska krama det stackars livet.



2010-08-19 | 21:53:57 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sandra

Gulle ni två! :)

2010-08-20 // 12:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback