Jag är galen i glass

Här sitter jag i Johns säng och läser ifatt bland alla tusen bloggar, mycket viktigt! Gubben himself står och tränar genom att vika ihop en grön gummipinne. Han bara stajlar. Vi ska strax slå oss ner och fortsätta titta på How I met your mother säsong ett som vi började på igårkväll. Min fining har ett väldigt smittsamt skratt som även är väldigt roligt. Smittande skratt och pumpade bröstmuskler, mycket viktigt!

Idag har vi gjort tradition av Söderköpingresan tillsammans med Felix och Camilla. Vi styrde svart faran mot Söderköping och vårt huvudmål med resan, Smultronstället. Stället med bautaglassarna. Och jag säger bara mums, mums, mums! Min mage sa däremot aj, aj, aj efteråt men så får det vara. Vi tog en promenad runt den mysiga stan och tog sen en minigolfrunda. JAG VANN! När vi var klara hade klockan hunnit bli runt sex och det var dags att stoppa ner riktig mat i våra små magar. Thai är gott tyckte alla. Och trots min lite elaka mage så längtar jag till nästa år. Då ska jag ta en MINDRE glass. Påminn mig...


 



 

Felix och Camilla med glassarna, min man gillar jordgubbar, en cool for förbi, dags att åka hem.

 

 


2010-08-05 | 23:08:17 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Antonia

den coola bilen vart mycket coolare när man ser att det är en hund som kör ;D

2010-08-05 // 23:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback