He moves in mysterious ways

Imorgon ska jag lägga på ett packningskål för klockan fem kommer min far och hämtar. Ikväll har det alltså varit sista kvällen med min fina mamma och syrrorna så då passade jag på att bjuda på Flygande Jacob till middag med cheesecake till efterrätt.

Det börjar kännas lite jobbigt att åka nu, samtidigt kul. Det är jätte, jättetråkigt att åka från Nynäs och Solna där alla nära och kära finns. Men kul att åka upp till Mellis för ett nytt år med gospel som kommer bli grymt roligt. Det blir nog en lite ledsam helg och på måndag när allt börjar så blir det lite mer glatt. Kristian kommer ju vara där och Malin, Häggis, Fia och Edit, nära till John. Men ingen familj eller släkt, ingen Sandra. Lite både ock sådär.

Nu blir det sängen och nya Chic, det är ju torsdag! Sleep tight!

















2010-08-26 | 23:38:17 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Anonym

♥ ♥

2010-08-27 // 08:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback