Från och med du

Sommarlivet lunkar på och i och med det så blir det inte så mycket skrivande i denna blogg. Jag är glad att bloggare som följer är bättre på att uppdatera än jag då man blir lite galen när det inte skrivs något nytt. En får kanske ta ovh bättra sig lite på denna front. Snart är det dags att börja ta tag i och förbereda sig för vardagslivet uppe i Mellansel igen. Öva, sjunga och göra allt som är så förbaskat roligt! Jag längtar.

Nu har jag varit ledig i en veckas tid och det har varit så otroligt skönt att få vara ledig flera dagar på raken och bara ta det lugnt. Fast det har jag gjort alldeles för lite den här sommaren, tagit det lugnt. Men jag gillar det! Just nu befinner jag och min gubbe oss i Täby där pappa, Karin och alla barn är husvakter i en väldigt tjusig villa med en kall pool på tomten. Pappa går runt med en håv för att rensa bort alla tusen fröer som flyger ner från björkarna runt omkring, städfreak som han är. Dock är det ett ganska hopplöst arbete då det landar tjugo nya frön för varje frö han fångar upp. Idag åker dock dammsugaren fram så vi får se hur det blir då. Igårkväll mös jag med mor ensam i Nynäs till klockan tio då John kom med sin bautalåda med filmer. Tjugoett blev det och tack vare den inspirationen så fixas det inför en spelkväll här i huset med Buzz, Texas Hold'em och just 21. Eller Black Jack som John var tvungen att rätta mig med. Imorgon väntas jobb igen, denna gång i fisken. Lätt nervös då jag inte har blivit någon fiskexpert eftersom jag endast varit bak i kallskänken men det blir säkert fint.

Nu tar vi ett dopp i poolen!

2010-08-02 | 19:12:26 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback