For you I'd bleed myself dry

Nu har han farit min fina, fina man. Och jag saknar honom lite redan, mest för att vi inte kommer att kunna träffas exakt när vi vill och inte varje dag. Men det kommer att bli bra, I know it. För att dämpa min lite ledsna mage har jag ägnat mig åt att shoppa lite till Mellansel med mor och Jossan i stan. Det har blivit en korg, stearinljus i glada färger till mina Gottneflaskor, tre olika sorters teer, löparskor och strumpor. Nödvändiga grejer sådär. Ikväll ska jag plocka ur min garderob och imorgon blir det eventuellt en tripp med mor till Ikea för att köpa sånadär smarta lådor att ha under sängen som Malin har. Mycket bättre än att ha kläderna i resväskor under sängen.

Nu skriker min kropp efter mat så jag ska kila ut i köket för att hjälpa mor min.





2010-08-21 | 17:15:45 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback