Fear of the dark

Idag har jag och min man haft en helshoppingdag på stan. Och det enda jag klämde på var en stickad poncho på HM. Jag har nämligen varit smakråd/plaggplockare/storlekshämtare åt John, bara John. Och jag har upptäckt att det är nästan lika roligt att vara med och fixa till hans garderob som det är att köpa kläder till mig själv. Oj, oj, oj vad min man är en heting! Det visste jag å andra sidan redan men jag tror att jag blev lite mer kär i honom efter alla minuter i provrummen. Vilken pudding jag har turen att få kalla min! Och om det är någon umebrud som försöker lägga in någon stöt så ska hon få med mig att göra. Ska bara be min gubbe att ge mig några krava magalektioner först...

Under kvällen har vi varit i Nynäs för att titta på en show som Lina var med i. Hela familjen förutom Louise och Joakim var på plats i Gröndalsskolans aula för att titta och sen for vi tillbaka till Solna allihopa. Jag och John åkte tåg då vi var för många för att få plats i bilen och fick därmed chansen att få lyssna på lite Maiden från universitetet. Maffigt, det hörde man på långt håll. Nu har vi fått lite mat i magen, jag sitter och pysslar vid datorn och min man ligger med magen i vädret i soffan och kikar på Saving private Ryan. Snart är det dags för sängen och imorgon bjuder papi på brunch.


2010-08-08 | 00:40:16 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback