Still

Vad trevligt man kan ha det med sin man ibland. Eller väldigt ofta. Som den här helgen då vi har försökt oss på att grilla ute för första gången, bakat en farligt god nougatkladdkaka, busat runt i femman, skrattat och haft oss. Han är allt bra fin han. Det som finns kvar efter honom nu är ett rum fullt med strumpludd och en lite extra skitig matta. Jag gillar't och saknade honom imorse när jag åt frukost framför nyhetsmorgon. Undrar om vi blir som min far och Karin när vi blir äldre, och som mamma också för den delen, och vaknar supertidigt. Hoppas det, så vi kan mysa med mumsfrukost på helgerna och kolla på nyhetsmorgon med täcke i soffan.

När man inte har en gubbe att krama på så har jag turen att ha en Malin istället. Det är fint! Så igårkväll när vi kom hem från kördagen (efter att ha kört 140 hem på Mellanselsvägen) så fick jag mysfika med henne och resten av den fulla soffan i femman efter en tripp till gymmet med Sofia. Så som vi lever här med massor av folk som man gillar runtomkring, så ska jag ha det resten av livet också. Fast en egen lägenhet vill jag allt ha, eller inte helt egen. En med min gubbe.

2010-04-26 | 09:30:49 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sandra

KOOOOM HEEEEEEEEEEEEEM, VI BÖRJAR OOOOOOOOOOOOOM IGEN!

2010-04-27 // 17:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback