Neeeeeeeeeeeeeeeee

Åh vad det är mysigt med Mellansel ändå. Ibland glömmer man bort det litegrann när man suktar efter storstadspuls. Ikväll har vi haft mysfika i vårt vardagsrum med kladdkaka á la Häggan med både grädde och glass till. Jag tog mig en löpare innan för att kunna smaska med gott samvete. Det är också en sak som jag har glömt, att det kan vara riktigt skönt att ta sig en löprunda lite då och då. Speciellt nu när man äntligen kan komma ut utan att frysa. Snygga vindjackan jag fick av papi i julklapp invigdes idag. Oj, så bra!

Annars så har jag gått promenix, gått i skolan och saknat min man lite extra mycket idag. Livet rullar på här i kallhålet, vilket är lite läskigt. Om en månad åker vi till Chicago, när vi kommer hem är året slut. Något jag gärna glömmer bort.

Nu ska jag flytta min lilla rumpa till sängen för en liten lässtund innan jag somnar sött. Godnatt!

2010-04-14 | 21:51:43 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Antonia

hooooooooold it, ska du till Chicago? :O seriöst?

2010-04-14 // 22:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback