När jag längtar

Oj, vad det kan vara skönt att få sova i en mellanselssäng ibland. Den är ganska ofta lite för hård för min smak men när man har varit ute på vägarna så är den alldeles perfekt att komma tillbaka till. Det var väldigt trevligt att inte frysa också som jag gjorde i Enånger. Jag norpade Malins sovsäck tills slut och sov med dubbla, väldigt gosigt. Idag blåser det lite storm i kallhålet men solen skiner och all snö är på väg bort. Väldigt mycket som smälter, kulkulkul! Jag och Kim har varit ute på vanliga morgonrundan och nu sitter jag och slappar och lyssnar på fina Eva Dahlgren. Efter fikat ska jag städa mitt rum fram till lunch klockan elva och sen far vi i bussen mot Övik och seger. Kan man hoppas i alla fall, vi är optimistiska.

Önska oss musikbrudar lycka till!

2010-04-19 | 09:34:23 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback