Jag vill om du, JAG VILL OM DU VÅGAR

Sicken underbar dag! När jag och snällsofia som lät mig sova hos henne i Enånger gick upp imorse sken solen från en klarblå himmel. När man redan var glad av solen så blev man ännu gladare när man fick träffa alla fina gosplare igen. Klockan tolv repade vi lite inför kvällens musikgudstjänst i Sidensjö sen blev det lyxlunch bestående av grillad kyckling, potatissallad och päroncider. Vi tog en glass som efterrätt utanför treans dörr i den gassande solen. Man behövde inte ens ha jacka på sig. Wünderbar!

Spelningen gick som den gick men vi hade sjukt kul i alla fall. Annars kan dagen sammanfattas som följer:

Alla vi som älskar gospel hoppar nu, HOPP!

Simon i den vackraste falsett ett mänskligt öra har fått lystra till... "Jag vill om du, (höjning) JAG VILL OM DU VÅGAR!

Nu, min underbara Mellanselssäng, godnatt alla kråkor!

2010-04-11 | 23:28:52 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback