Gul dag

Goooodmörgon, godmörgon!

Idag är det en såndär gul dag som vi har ibland på den här skolan. Vettiga saker ska bli gjorda, jag bara laddar med lite bloggar först. Imorse klev jag upp tidigt och tog mig runt kalkonen, helt själv. Duktigt! Sen bjöd Sofia på lyxfrukost bestående av fil, müsli med massor av bär och russin, krossade linfrön, äpple, banan och kanel på toppen. Sjukt gott! Annars har jag övat och haft en rolig teorilektion. Vi fick lyssna på ackordsslingor i D-dur och skriva ner vilka ackord det kunde tänkas vara. Mucho kul!

Nu ska jag släpa mig ner i ett övningsrum och längta till lunchen då det är efterrätt och förhoppningsvis tacopaj över från gårdagens middag. Laters skaters!

2010-04-22 | 11:14:02 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback