Gospeltrain

Första dagen efter lovet ska alltid vara en slappardag, i alla fall enligt mig och Häggan. Det blev inte mycket gjort för egen del idag förutom väskan som blev uppackad. Istället har vi solat ute på trappen, repat gospel, spelat innebandy och jag har suttit och påtat på en liten sak till min man. Han ska sova ute i skogen en vecka framåt med start imorgon. Jag tycker bara synd om honom och hans lumpenpolers när jag ser alla små åar med vatten på vår grusgång här utanför. Vi har till och med en liten sjö utanför femman, första doppet nästa kanske?

Nu ska jag vara lite nyttig och göra en grej i sista sekunden, PRIK som vanligt, och sen slänga mig i säng. Tanten är trött och imorgon är det back to buisness med powerwalk halv sju, sharp!

Soliga hälsningar från Mellansel, hus fem, rum sju.

2010-04-12 | 21:50:14 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sandra

Du är elak som alltid ska vara så långt bort.... mig saknar päls ju

2010-04-13 // 21:32:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback