Balladen om herr Fredrik Åkare och den söta fröken Cecilia Lind

Och nu är påsken slut! Det enda som finns kvar är allt godis som jag ska äta upp innan jag åker tillbaka till Mellis. Allt ska bort! Vilket jobbigt problem. Idag skiner solen igen efter gårdagens miss med snöslask ute på trottoaren och snön har än en gång försvunnit. Sånt gillar vi! Hörde att det snöar på stackarna uppåt i landet. Hoppas att det blir sol och fint så det smälter undan på grusvägarna på skolan. Jag vill se bar mark!

Idag ska jag fira solens återkomst med att gå ut i den och testa nya objektivet tillsammans med systrarna och senare följer vi med supermormor och moster till Söderstadion för att stödja fina Bajen i en träningsmatch. Forza Bajen!

Solen var det...

2010-04-06 | 12:10:05 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback