You promised me

Denna måndag har börjat riktigt bra för min del. Jag bestämde ju mig som sagt att jag skulle komma upp tidigare för att öva en timme innan fikat halv tio. Och jag lyckades! När jag gick upp kände jag mig dock lite som hej kom och hjälp mig men så fort man börjar rolla deo och kika i garderoben så försvinner tröttheten. Tänk va, kvart över sju är numera skittidigt för mig. Det känns som att jag borde skärpa mig litegrann.

Status till mor: kvart över sju var solen på väg upp över träden. Så tokmörkt är det inte.

Dagen har annars bjudit på mycket kör, speciellt mycket slit med en låt vid namn Last Jesus som vägrar att sätta sig, och mumsig spagetti med köttfärssås till lunch. Nu har jag suttit och lyssnat på låten på datorn, och råkat göra annat som ni kanske också förstår. Men det ska det bli ett slut på, ska klinka lite piano och sen ha stämrep med kära altarna. Nu sätter vi skiten!

2009-09-28 | 13:23:51 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback