Uppesittarkväll

Ikväll är det uppesittarkväll i min kära grannes rum, ni vet det stora rummet. Det som typ är dubbelt så stort som mitt. Men jag är inte avis, säkert, jag gillar mitt mysiga lilla Amandarum. Fast ibland hade det varit kul att också kunna möblera om och ta upp gamla övergivna orgelbänkar och ställa under fönstret. Ibland...

Jag tog mig faktiskt till gymmet imorse men mest pga mitt dåliga samvete som suttit kvar sen kvällen innans frossa. Alla vet ju hur bra jag är på att frossa. Efteråt kände jag mig trött i armarna (efter endast trettio armhävningar, what?!) och duktig. Sen vet jag inte vad som hände med dagen men neråt gick det. När vi hade slutat vid två var jag dödstrött och sov fram till halv fyra då vi hade körrep. Oproffessionel som jag är rycker jag inte upp mig utan fortsätter att tycka synd om mig själv, förlåt kära gospelvänner. När vi gick till middagen kunde jag inte för mitt liv förstå hur jag skulle orka med ett rep till. Men så vände det och repet blev sjukt kul istället, skönt! Efteråt tog vi oss en rejäl bastning, som behövdes för min iskalla kropp, fika och Idol. Nu ska jag vara duktig och ta igen övningarna som missats idag. Sen ska jag må bra, skratta, spela spel och inte sova tillsammans med resten.

Sov gött!

2009-09-30 | 21:51:59 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback