Till alla mina fina!

Nu har jag en liten paus i schemat efter två timmar av kör och stämrep där vi har bitit tag i två utav de tre nya låtarna vi har fått. Fortsatt fullt ös alltså, me like! Dagens lunch var den godaste kycklingsåsen med pasta som jag någonsin har ätit. Det var så grymt gott så det var inte sant! Och som ni förstår hade jag såklart lite svårt att kontrollera mina portioner, dom blev bara större än vad jag tänkte och helt plötsligt krympte mina jeans fyra storlekar i midjan. Nu har jag dock öppnat upp så magen får pusta lite innan det är dags för vokalensemble.
De nya låtarna vi har fått är faktiskt bra, speciellt en vid namn Moving forward, en lugnare. Man blir rofylld av den samtidigt som man inte kan sitta still. Den är tung på något sätt. Dock är den inte lika lätt att sjunga, jeezez! Ljus, not my favourite... Pröva att söka på Hezekiah Walters på spotten, lyssna och njut. Speciellt en, I need you to survive, är bara bäst.


I pray for you , you pray for me.
I love you, I need you to survive.
I won't harm you with words from my mouth.
I love you, I need you to survive.

2009-09-07 | 13:44:54 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback