Söndag

Jazzklubben var kul och det var kulkul att få köra lite bil igen. I high heels klarade jag mig helskinnad från pinsamma kärringstopp. Great! Gårdagen blev mysig med "gänget" i stan med kinabuffé, fika och stros i second hand och annat. Såg att dom har en makeupstore vilket är skönt så jag inte kommer behöva åka till stan eller flörta med gubben för att få en ny mascara när den gamla är slut. Kvällen spenderades i sexan med film och lördagsgodis.

Två sena kvällar i rad resulterade i låång sovmorgon idag, tjugo över elva slog jag upp mina ögon till solen utanför förnstret. Så det är inte förrän nu som jag kan ta tag i min dag. Promenad är ett måste, likaså övning och göra läxor och dammsuga rummet. För att inte tala om fixa mitt stopp i handfatet. Jag hällde ut min kopp med te och klumpig mjölk och det har tyärr, tyvärr inte runnit ner. Och jag som inte har några diskhandskar! Varför stopp just idag? Å andra sidan skiner ju solen, detta har inte hänt sen sen i tisdags, så ett litet problem måste man nog stöta på som kompensation. Dags att öva inför framtida flyttathemifrånproblem. Vuxenpoäng kanske?

2009-09-20 | 13:23:52 | Dagliga | 2 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» mamma

vilken bragd att rensa stoppet i handfatet, det blir absolut vuxenpoäng. Skönt att veta att du kan det tills du kommer hem igen :O)

2009-09-20 // 18:11:52
» dotter

Fast jag vet ju in te hur man gör hemma, helt annat handfat ju ;)

2009-09-21 // 18:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback