Rutiner

Idag har jag minsann inte haft någon ledig stund, jag har bara varit duktig och övat när det har blivit tid över. Och skrivit en egen visa, sju takter i trefjärdedelstakt. Med endast tre ackord i och för sig men det var det som var läxan. Grejen är att jag har gjort musik, det ni! Man känner sig himla duktig efteråt när man har gjort något. Som nu också, när jag har suttit och gjort en annan läxa här vid datorn och mailat. Och sjungit har jag gjort! Det enda som jag inte hann med var gymmet innan innebandyn klockan sju, läxan tog längre tid än jag trodde. Det får bli på söndag när gubben har åkt.

Igår fick jag brev från puman, me so happpy! Längst ner stod det något om en liten present och hur nyfiken blev inte jag? Nu springer jag till facket klockan två för att se om jag har fått något. Hoppas att det kommer imorgon annars får jag vänta ända till måndag. Om det ens kommer då. Nyfiken i en strut!

Inatt kommer gubben, eller snarare, imorgon klockan fem på morgonen kommer gubben. Wie! Han ska få följa med på vårt körrep på eftermiddagen så får han se och höra hur bra vi är. Nu måste jag skynda mig iväg till innebandyn! Tjoflöjt!

2009-09-24 | 18:49:13 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Bonusmamsen

Sötnosen!! Idag flyger Elle till dig. Hittade adressen och hoppas att det är rätt...kanske att en liten kram också ligger i kuveret.



pussar & kramar i massor



p.s hälsa gubben...:o)

2009-09-24 // 19:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback