Lita inte på dig själv när du är trött

Igårkväll gick jag och lade mig sent och det spelade inte så stor roll eftersom jag ändå hade sovmorgon idag. Tänkte jag då i alla fall. Halv fyra imorse vaknade jag och tänkte att vänta nu, hade vi ett möte klockan nio? Helt bombis på att så var fallet ställde jag om larmet och somnade om. Och blev tvungen att gå upp betydligt tidigare än jag hade tänkt. Trött som tusan! Klockan nio satt jag och väntade på de andra, övade lite piano till klockan blev cirka kvart över. Undrade varför ingen hade kommit och messade Sannah. Självklart har vi inte möte idag utan imorgon klockan tio. Ibland är jag bra. Dålig koll på läget är bara förnamnet...

Men inget ont som inte för något gott med sig, jag övade ju lite piano.

2009-09-10 | 09:22:49 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback