Inte utan internet och musik

Under de här tre dagarna som jag har befunnit mig här så har jag tyvärr inte haft något internet på rummet därav ingen spotify. Vad jag då har lyssnat på är min ena Jöbackskiva som fick följa med, jag tänkte att jag sket i julskivan. Inget ont mot min älskling men lite variation gillar jag allt och det har känts som att något har saknats i min vardag. Jag lyssnar på musik nästa varje ledig stund. Nu har man i och för sig inte så många här men det är ändå något jag behöver. Så, äntligen har jag fixat internet och nu rockar jag spotify. Lykke Li i mitt hjärta!

Idag har vi hunnit med en körlektion med alla som går musik här på skolan och även ett tvåtimmarsrep med bara gospel. De tre gospellåtarna sitter nästan som en smäck (efter endast två dagar!) och den irländska körlåten kändes okej under genomgången, den måste bara få smälta in litregrann. Efter middagen kör vi på igen! Hela skolan har varit nere vid den närliggande sjön och lekt lekar tillsammans i lag med blandat musik, allmän och baslinje. Grillade hamburgare till lunch och roliga övningar vid en jättefin strand. När jag har fått upp kameran hit så får jag fota så att ni kan få se.

Tills vi ses igen, ciao!

2009-09-02 | 16:00:52 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback