I won't harm you with words from my mounth

Torsdag är en speciell dag i min kalender, i alla fall varannan vecka även kallad CHIC-veckan. Första gången jag var inne på coop här i byn så kunde jag besviket konstatera att min älskling fattades i tidningshyllan. Då sparar jag ju i alla fall femtio kronor i månaden tänkte jag för att vara positiv. När vi sen trallade in i kiosken lyste mitt ansikte upp av en välkänd syn. Screw dom där femtio kronorna! Och ikväll kommer jag kunna njuta av en rykande färsk tidning som kvällsläsning. Snart nog kommer även en Elle vänta på mig en gång i månaden i mitt brevfack. Kärlek till papi och Karin för den julklappen. Läsning, tända ljus, filt och rykande varmt te i höst? Jatck!

2009-09-10 | 17:58:33 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback