He'll do it

Idag hade jag min första "riktiga" sånglektion, alltså en där jag fick sjunga. Detta firade jag med att nästan svimma av där framför stora spegeln. Vi stod och jobbade med stödövningar, inget ovanligt för min del trodde jag, men efter ett tag börjar jag känna mig kallsvettig. Det börjar flimra för ögonen, jag ser svarta prickar, men jag fortsätter och tänker att det ska gå över. Till slut ser jag nästan ingenting och börjar svaja lite ostadigt. Frågar Karin om jag kan få sitta ner en stund och det slutar med att jag sitter ner resten av lektionen. Pinsamt! Men självklart har jag lärt mig något, jobba mer med stödövningarna...

Magen har varit dum idag också. Den krånglar och gör ont efter varje måltid och när jag väl kommer till rummet och ligger ner i sängen så går det bort efter tio minuter. I tisdags trodde jag att det kunde bero på mina snortajta cheap mondays som jag har fått av Sandra men idag hade jag baggyjeans som knappast sitter åt om den stackars magen. Kanske att det har något med förkylningen att göra, hoppas på det så att det också försvinner snart. Annars så är livet behagligt här på skolan. Imorgon är det uppsjungning av Alicia Keyslåten, jag känner på mig att det kommer att gå bra, och det ska bli spännande att lyssna på de andra sångarna. Jag har tjuvlyssnat på Johanna och Christopher idag, so good! Sen har jag fått den stora äran att sjunga solo på en utav våra körlåtar som vi repar på, kulkulkul! På lördag har vi planerat en heldag i Örnsköldsvik och "lilla" bilen är bokad med moi som driver. Hoppas bara att ingen skolrelaterad utflykt kommer och har förtur. Och ätnligen har min mick kommit, imorgon ska jag gå och lösa ut den. Jippi!

Så är läget, nu är det färdigsnackat! Godnatt!

2009-09-17 | 22:04:07 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback