Everything means nothing

Första teorilektionen, ett prov. Jisses! Det var sådär svårt, man märker hur mycket man glömmer för att man inte håller igång. Tur att jag tog med mig min gamla goa teoripärm så nu är det dags att repetera. Har man inte baskunskap så det räcker till så får man gå en extra lektion, innan fikat. Hoppas att jag hade så det räckte så man slipper. Inge kul med en innan och en efter. Jag kan ju, måste bara komma ihåg hur allt var. Fast om man visar sig vara för bra så lär man ju få flytta ut. kan man hoppas i alla fall... Jag blev ändå lite chockad av vad man kommer ihåg, konstiga saker som bara ploppar upp i huvudet. Men det är kul. Man kan lita på gamla Jenny och Jimmie.

Nu har jag en timmes håltimme innan det är dags för lunch. Ska passa på att skriva lite brev till mina nära och kära. Idag är det efterrätt! Äppelpaj, mums!

2009-09-10 | 11:14:40 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback