En kväll senare...

Middagen blev kalas och ännu mer kalas var att det blev så pass mycket över att det även räcker till lunch eller middag imorgon. Kanske inte kalas om man inte känner för att äta samma sak igen men det bryr inte jag mig om eftersom det var mumma. Jag skötte potatisen som jag kirrade i micron á la bakpotatis, malin fixade ihop en röra med feta, turkisk yoghurt och soltorkade tomater, Annicka rörde ihop keso, turkisk yoghurt, rödlök och skinka och Christopher fixade sallad. Johanna dukade. Sicket team!
Kvällen har annars bestått av lite lek (systemlekar som jag suger på!), fler som joinat vår stuga, sista sommarkrysset, två tekannor, kokosbollar och Forrest Gump. Tyvärr är den så jäkla lång att det inte är någon som orkar se klart. Kvart över tolv tror jag att den skulle vara färdig. Man blir trött av att gå upp så pass tidigt som nio när man busar uppe sent. Imorgon ska jag i alla fall ta sovmorgon och nog ta en promenad innan frukost. Sen får vi se hur resten av dagen blir.

Godnattpussar från Mellansel!

2009-09-05 | 23:31:29 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» GUBBE

http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/sofismode/article4177314.ab



Väldigt bra träning ;)

2009-09-06 // 00:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback