Bubble

Just nu är jag lite ostrukturerad och det stör mig. Jag vill ha koll, inte komma på att man har en läxa dagen innan man har förhör, som idag. Jag har dock övat och det är ingen panik men ändå. Dock är jag också lite effektiv, till exempel så är första tvätten fixad. Handdukar och mina pimpimsängkläder. Jag har koll på allt förutom skolan. Men det lär väl komma igång så fort man fixar sina rutiner. Det har ju faktiskt varit sommar och så.

Annars så rullar livet på som vanligt, typ. På grund av en sjuk Karin har vi inte kunnat ha någon kör den här veckan men imorgon är hon tillbaka så då blir det fullt drag igen. Min lektion blir imorgon då istället för idag och det känns skönt eftersom jag gärna tar emot tips och råd på min låt inför fredag då den ska sjungas upp. Snälla Simon ska kompa i alla fall, check där! Min näsa kliar och rinner och jag nyser stup i kvarten så jag blev tvungen att sänka ett tonsteg men det kommer att bli lika bra för det. Jag kommer att ha ett helt år på mig att glänsa.

Och sandy, I'm sorry. Det är på G och jag ska skärpa mig! I promise! Aldrig att jag glömmer dig.

2009-09-16 | 21:12:38 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback