Själevad

Ikväll gäller det, ikväll smäller det! Vår första konsert, kulkulkul! Jag blev väldigt glad och taggad när vi soundcheckade, trots att vi var i kyrkan klockan tio, och jag har en good feeling. Dessutom for jag, Johanna, Chrisp, Rebecka och Kim in till staden och tog en fika. Mysig och skönt att komma bort lite från skolan litergrann. Nu är det strax dags att börja piffa. Kläderna kommer dock inte ta så lång tid tror jag, vi ska vara helsvarta, men det ska till en höstdetalj. Vadå för något? Naglarna ska i alla fall målas mörklila.

Igårkväll passade vi också på att få ha lite roligt när vi åkte till jazzklubben för att cheera för våra jazzare som var förband. Mucho duktigt!

2009-10-03 | 16:35:38 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback