Qulle surprise!

Denna dag har jag hitills sovit länge, ätit storfrukost, övat en och en halv timme och hämtat katten i fel trapphus. För just det ja, jag är ju hemma. I Nynäs! Gårdagen blev riktigt rolig eftersom det inte var någon som visste att jag skulle komma hem då. Det var sagt att jag skulle komma idag. Den första som kom hem var Lina, sen Jossan och sist mami. När mamma och syrrorna hade satt sig för att äta smög jag mig på mamma bakifrån och gav henne en kram. Mohaha! Självklart hade jag inhandlat fika också så det blev som det brukar bli och alltid ska vara hemma hos Magnussons-Engströms. Socker i mängder!

Jag och Chrisp tog nattåget hem klockan elva i onsdags och var framme kvart i sju igårmorse. Han hade varit smart nog att beställa liggvagn, jag hade en stol. Det var helt okej, jag sov mesta av vägen, men till jul blir det liggvagn. Det känns lite smått surrealistiskt att vara hemma, det känns som att jag aldrig har varit borta. Och det är ju inte så mycket som har förändrats förutom nya motorvägen och att dom har börjat bygga husen på parkeringen vid kommunhuset. Men det är kul, kul, kul! Ikväll ska vi kika på när Lina sjunger på Kulturskolan och så kommer John hem vid åtta-halv nio.


2009-10-23 | 14:09:11 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Sandra

whaat? är du hemma?! jag trodde det var nästa helg! Imorgon är det utgång, haka? :D

2009-10-23 // 16:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback