Later on...

... så har det inte hänt så mycket ännu. Slappat runt och tiden går alldeles för fort när man inte gör någonting. Men tvättar gör jag i alla fall och klockan sex sticker jag och Malin till gymmet och därefter joinar Annika i bastun. Skööönt! Jag ska inte anstränga mig alltför mycket dock, tror att jag har passat på att drabbas av förkylningen såhär efter konserten. Ond hals och snorig näsa. Öva piano och äta ska jag hinna innan sex men det är gott om tid känns det som. Jag ska ta tag i det nu och göra de andra sällskap nere i soffan. Jag lyckades fånga min älskling, Peter, på TV:n och min andra älskade, gubben, på telen en stund. Och så har jag "råkat" köpa Peters nya skiva. Och inte bara skivan. En bok med bilder och texter i, en affisch på skivomslaget, två extra låtar och lite annat smått och gott. 218 kronor gick kalaset på och det är det verkligen värt!

Tyvärr så har jag ingen kamera häruppe, syrrans fel, men jag har snott lite andras bilder som ni får kika på så länge. Håll till godo!




Ljushuvud, jazz på Brux, konsert i Gottne, mys och rep

2009-10-11 | 15:57:05 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback