I don't think you've heard it, I'm singing

Åh, vad vi på gospellinjen är bra! Och de andra också förstås men gospel ligger ju lite extra nära hjärtat, såklart. Att få sjunga i med allihopa i den fantastiska kyrkan var helt fab. Och det skadar absolut inte att bonda lite mer med varandra. Springa fram och tillbaka med alla möjliga grejer mellan släpet och kyrkan, i spöregn och kolmörker. Att sen köra hem med löven som virvlar över vägen, klockan är ett och ingen är det minsta trött. Och tänk att det var en kille som gav oss beröm för vårt hatobjekt, Last Jesus. Men jag måste öva lite mer på det här med att sjunga, dansa och spela tamburin samtidigt. Igår klarade jag mig ganska länge men förr eller senare blir det alltid kortslutning och något försvinner. Men nu har jag ju till på fredag på mig. Vi ska även lära oss två nya låtar med tillhörande koreografi till på fredag. Nu lägger vi i racerväxeln och äger Gottne!

Förövrigt så kanske ni förstår att hösten är här, på riktigt. Jätteriktigt. Jag sitter just nu i mitt rum i min tjockaste vinterhalsduk och har dragit upp elementet lite extra för att det ska bli behagligt i mitt mysiga krypin. Jag tar en paus från övandet, som har pågått sen klockan ett idag med en lunch som enda paus hitills, och slår mig ner i soffan med min pollypåse framför Top Model. Varma kramar från Mellansels höstrusk!

2009-10-04 | 19:03:23 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback