Fantasilös

Denna dag blev en dag då jag fick vara mer ensam med min kära mor, det är trevligt. Lina har varit på konfaläger i två dagar och kom inte hem förrän klockan tre och Jossan for iväg någon annanstans. Dock kom vi inte på så mycket att göra vilket resulterade i en promenad runt Ringvägen. Och en fika när vi kom hem, såklart! Annars så slappar vi mest, jag har faktiskt övat ganska ordentligt och myst framför teven. Det ska jag strax tillbaka och göra också...

Nu händer det grejer här på lovet, kul! Imorgon är det handbollsträning i Söderbymalm (som jag har längtat!) och efteråt ska jag träffa Kristian, Rebban och förhoppningsvis Robin. Kära vänner! På torsdag blir det fina, mysiga, härliga Söder med Johanna och Chrisp. Jag har planerat ett köpstopp men det påbörjas nog efter torsdag. Men då är det STOPP! Visst har jag nämnt hur sjukt disciplinerad jag är? Min mest kända egenskap faktiskt...

Nu är det puman som det ska bestämmas med, man sparar det bästa till sist <3

2009-10-27 | 19:38:25 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback