California dreaming

Denna dag har visat sig bli en riktig slappardag och det gillas starkt! På kör+komplektionen hade vi en liten utvärdering på hur varje person har tyckt om tiden hitills alltså rep, konsert, sammanhållning och sånt smått och gott. Hitills har jag spelat lite piano, pratat mycket och bokat tåget hem istället för att ha haft två körlektioner till. Åh, så skönt! Klockan tre har jag dock vokalensemble som jag inte kommer undan och fram till dess ska jag göra lite teoriläxa som ska in på onsdag. Ikväll är det äntligen lite idrott också, tjoflöjt! Fast jag ska inte springa runt som en galning eftersom jag har en konstig näsa och hals.

Mot harmoniseringen med storm!

2009-10-12 | 14:10:40 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» R

När kommer ni till nynäs då så man kan glimta på dig? :D

2009-10-12 // 22:22:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback