Vad du ser vansinnigt tjusig ut idag

Om gårdagen gick snabbt så har denna dag gått betydligt långsammare. Karin har varit hemma med feber idag också vilket har gjort att jag inte haft några lektioner alls. Självklart har vi fortfarande övat tillsammans, ett rep med kompet imorse med Jonas som standin-trummis och ett senare på kvällen med endast kören för små finslipningar. Oj, vad vi kan låta bra när vi lägger manken till! Vi låter alltid bra, såklart, men vi blir snäppet vassare när alla är med i noterna. Nu ska jag bege mig tillbaka till skolan för att repa Ray Charles-låtarna och sen har jag hört att det ryktas om bastning. Skööönt!

2009-11-11 | 19:13:24 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback