Svansen mellan benen...

Tyvärr blev det inte så att vi krossade. Men det var jäklans jämt! Dock blev det en riktigt rolig grej, alla ansträngde sig och var med vilket var grymt! Jag tror att alla linjer hade ett lag och så lärarna förstås. Morr på dom. Eller i alla fall på en galning, ni som var där förstår vem jag pratar om...

Nu ska jag slänga mig i duschen, hoppa i säng och sova gott. Imorgon är det helg och det ska vi fira med att åka till Gottne. Jag ska se om jag hittar stickor och lite garn, har blivit sjukt pepp på att sticka. På lördag är vi ett stort gäng som ska in till stan, mysa, äta och kolla på New Moon. På söndag har vi två konserter inbokade plus att vi ska få följa med Karin och Jonas hem för spel och pepparkaksbakning. Och så kommer fingubben. Jag har en riktigt mysig helg att se fram emot!

2009-11-26 | 23:09:51 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback