Strålande

Denna dag har varit, är och kommer att sluta som en väldigt fin dag. Allt har gått som jag har velat, förutom att jag tydligen visade ett bh-klätt bröst under vår lunchkonsert. Kanske inte så superbra men det är inget jag lider av. Vi har myst runt en massa, bastat och jag har fixat klart det allra sista i mitt rum. Nu är det perfekt med alla fina bilder uppe på väggarna. Nu ska jag få gå en stickningskurs hos Malin, julklappar på G kanske? Se upp familjen! Halvtaskiga lovikavantar kommer lastat!

Jag trivs, jag har det bra och jag är glad.

2009-11-25 | 21:13:57 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» Rebecca Sundqvist

im back :D

2009-11-26 // 14:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback