Ordinary day

En tisdag som inte har sett speciellt annorlunda ut mot andra tisdagar här i västra Norrland. Det är pissväder, jag tränar, har lektioner, äter och övar. Imorgon händer dock en extra rolig grej, vi spelar upp Ray Charles-låtar tillsammans med Övik Big Band i gympasalen. Jag har råkat fått på mig två solon, inga problem förhoppningsvis, och körar litegrann. Uppdelningen av solon var jämn bland oss gosplare från början men pga att Olivia är sjuk i halsen och rösten så har jag fått ett extra. Kul!

Nu ska jag hoppa i säng, jag och Annika har kommit överens om att mötas i hallen klockan sju för att kila till gymmet. Sen blir det frukost, dusch och uppsjungning innan kören. Resten får dagen bestämma över.

Nattinatt!

2009-11-17 | 23:23:04 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback