Och vinnaren är...

Denna helg blev en himla trevlig en. För det första så kom John upp och för det andra så var det Öppet hus där vi fick visa upp oss samt avsluta kvällen med ett hejdundrande kalas med alla musiker, nya som gamla. Det känns grymt att jag har hamnat i en sån dansant årgång, som vi svettades!

Idag blev det lång sovmorgon med min finis innan vi lånade Malins bil in till Övik för att mysa och sen ta farväl på Öviks flygplats. Nästa gång han kommer upp är det långhelg vilket betyder en extra dag. Alltid trevligt!

Nu ska jag slänga mig i säng och sova som en stock så man är pigg och fräsh imorgon. Sleep tight!

2009-11-15 | 22:57:12 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback