Måndag, måndag, måndag

Ännu en måndag som har sprungit förbi. Vad hann jag med? Inte mycket. Som jag sagt så många gånger förut, skärpning på övningsfronten! Fast ibland måste man ju få leva lite också eller vara sjukt opepp. Vad hjälper då mer än en kopp te och lite choklad?

Som vanligt så har vi sjungit en massa, lite mer än vanligt idag då vi klämde ihop oss i skolans buss och for på körövning hos Jonas kör i Moliden. Det är mycket småvägar här uppe i Norrland men dom är tusen gånger bättre än vägarna hemma känns det som. Här kan man blåsa på i nittio på en väg man aldrig kört på förut och ändå ha kontroll medan man inte vågar hemma i sin egen skog. Det är inte så tvärigt och farligt krokigt så att säga.

Nu ska jag bli fräsh av en dusch och sen sova. Tidig lektion imorgon och Mogge är här så det kommer bli full rulle hela dagen, igen. Öva och träna ska jag göra annars, gonatt!

2009-11-23 | 23:02:51 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback