Hemma i Nynäs

Efter sex plågosamma timmar i bilen och en timme på ett tåg kom jag äntligen hem igår. Bilresan var absolut inte tråkig eller liknande, vi hade kul och mys, men min rumpa höll på att ta kål på mig. Min vänstra skinka var INTE att leka med alltså... Men som sagt, det var trevligt. Jag, Chrisp, Häggan och Teggan for med Erik. Vi skreksjöng gospel halva vägen som en uppladdning inför Kirk imorgon, pratade och hade allmänt trevligt. Snällerik körde oss hela vägen till centralen trots att han själv skulle sova i Uppsala. Häggan försvann för att möta upp en vän och vi andra tre fortsatte med Nynäståget. Efter en snabb promenad hem var det skönt att få byta om och lägga sig i soffan. Note so self: skippa dom tajtaste jeansen när du ska fara långt och sitta länge...

Imorgon ska det slappas ännu mer och gratta papi på fars dag får man inte glömma! På kvällen blir det mys hos mormor och morfar. Jag har blivit lite avis på dom som ska få gå på Kirk imorgon så jag ska sitta och försöka synka med spotify. Det blir fint det!

2009-11-07 | 21:44:51 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback