Fars dag

Jag sitter framför segdatorn i Linas rum och lyssnar på julmusik, The first Noel med Josh Groban och Faith Hill. Myys! Och nu får man faktiskt jula till det lite eftersom det är efter höstlovet. Jag menar har vi julpyntat vardagsrummet och börjat med julrepetoaren med båda körerna så kan väl jag lyssna på jullåtar. Jag måste å andra sidan för att lära mig stämmorna. En perfekt bortförklaring!

Min far har fått ett grattis samtal på sin dag och i eftermiddag ska vi gå ner till mormor och morfar som vanligt. Först en promenad!


2009-11-08 | 12:26:33 | Dagliga | 1 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.


» sandra

va! är du hemma nu? och du har inte sagt något, din lilla gris...

Nej jag vet, en vecka och en dag(a) eller två, hur man nu räknar, haha! Ja, precis:). Men tänk på att det är kryssning i mellandagarna, glöm inte! <3

2009-11-08 // 13:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback