Back to black

Sitter och lyssnar på lite Amy Winehouse till sånglektionen idag. Jag har bytt dag med Malin så jag får skämmas över att inte ha övat så mycket idag istället för på onsdag. Läxan var att improvisera, svårt och väldigt läskigt. Fast egentligen inte, fast ändå. Jag får be Olivia hoppa in för mig på just den delen och sen fortsätta själv. Karin märker säkert ingen skillnad.

Vi är trötta, det är skitväder. Grått och regnigt. Mörkt. Men det ska ju vara mörkt i ett halvår till så man får helt enkelt gilla läget. Det ska övas på att belta lite i framtiden alltså använda samma teknik som Anastacia, Shania Twain, Tina Turner och Amy Winehouse bland annat. Svårt men ganska roligt! Twanga kallas det tydligen också för ibland, man stänger ihop halsen och gör något med struplocket och voiliá. Man twangar! Eller låter som en häxa som sjunger. Man kan välja att kalla det vilket som.

Jag ska bli bättre.

2009-11-16 | 13:43:28 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback