Back in motion

Och så var lovet slut och bussen for mot Mellansel. Och idag är det vanlig måndag igen med allt vad det innebär. Dödtrött på morgonen, gospel, fisklunch, övning, vokalensemble, städning osv osv. Fast att packa upp en stor väska hör å andra sidan inte till vanligheterna, nu finns dock inget tecken kvar på att jag har varit hemma. Förutom mitt rums gradantal. Elementet har i princip varit av i en och en halv vecka och det går väldigt segt för det att få upp värmen i rummet. Inatt så sov jag med täcke, fleecefilt, underställströja, mjukisbyxor och tjockstrumpor. Mycket behagligt må jag säga. Inte lika behagligt när man skulle upp...

Allt är bra och Mellis är sig likt. Man pratar och skrattar som vanligt, allt rullar på som vanligt. Ny repetoar dock, äntligen jullåtar! Sånt gillar vi!

Nu ska jag vara en duktig Amanda och städa toan och sen springa och öva innan kvällsfikat. Pianouppspel imorgon!

2009-11-02 | 17:47:53 | Dagliga | 0 Kommentarer


Kommentarer från er söta läsare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback